Metode
Odgovore na istraživačka pitanja tražimo kroz različite kvalitativne i kvalitativne metode istraživanja.
Online istraživanje CAWI / CASI
Etnografske studije
Telefonsko anketiranje – CATI
Desk istraživanja
Anketiranje licem u lice (F2F) – PAPI / CAPI
MaxDiff Napredne Statističke analize
Napredne statističke analize – Conjoint analiza
Online grupe
Izrada statističkih modela – Kano model
Fokus grupe
Data mining – analiza podataka
Dubinski intervjui
Tajne kupovine
Samopopunjavanje upitnika koji se šalju poštom

Metode kvantitativnog
istraživanja
On line istraživanje CAWI / CASI
Intervjuisanje preko interneta putem računara, tableta ili pametnog telefona radi se odgovaranjem na anketu putem web lokacije posebno dizajnirane i postavljene za ovu svrhu. Kao i kod intervjuisanja licem u lice, i audio-vizuelni alati mogu se koristiti u online anketama.
Telefonsko anketiranje – CATI
Telefonsko intervjuisanje jedna je od najosnovnijih i najčešćih metoda prikupljanja podataka. Da bi se sprovela ova vrsta intervjua potreban je poseban softver koji omogućava da se upitnik programira u elektronskoj formi.
Anketiranje licem u lice (F2F) – PAPI / CAPI
Mi koristimo anketiranje licem u lice (F2F) za duže i složenije ankete, jer ispitaniku može biti lakše da objasni temu i odgovori na sva tražena pitanja. Pored toga, mogu se koristiti alati kao što su slike, uzorci, video i audio primeri. Sprovodimo PAPI (papir i olovka metod) lično intervjuisanje – gde anketar upisuje odgovore na papir i lično intervjuisanje uz pomoć tableta ili mobilnog telefona – CAPI, gde anketar upisuje odgovore u posebno dizajniran računarski program.
Samopopunjavanje upitnika koji se šalju poštom
Samopopunjavanje upitanika se vrši tako da ispitanik dobije odštampani upitnik poštom, a zatim ga lično popuni i vrati poštom Mediani, ova vrsta istraživanja je pogodna za duža i zahtevna istraživanja.
Metode kvalitativnog istraživanja
Online grupe
Unutar grupe na internetu, učesnici se uključuju u diskusiju, ispunjavaju različite zadatke i daju svoje mišljenje i ideje. Internet grupa okuplja ljude različitih profila iz različitih mesta. Učesnici mogu da prilože različite vrste materijala (npr. svoje fotografije, video zapise, relevantne sadržaje sa Interneta) koji pomažu da se bolje razume zadatak. Posmatramo stvarno ponašanje i ne prikupljamo samo podatke o ponašanju.
Fokus grupe
Tokom grupnih diskusija vodi se neformalni razgovor između 6-8 učesnika. Učesnike vodi iskusni moderator koji je posebno pripremljen za svaki projekat. Intervju traje oko 2 sata, tokom kojih učesnici daju puno informacija o svojim mišljenjima, stavovima i uverenjima. Svi učesnici su nasumično odabrani prema ciljevima istraživanja i ne poznaju se. Klijent ima mogućnost praćenja fokus grupa kroz jednosmerno ogledalo, prenos putem interneta uživo i preko TV.
Dubinski intervjui
Dubinski intervju ima oblik opuštenog razgovora o unapred definisanim temama. Dubinski intervju je dovoljno otvoren da bi ispitanik mogao lično da iznese svoje stavove i mišljenje. Upotrebljava se posebno kada želimo da dobijemo stručno mišljenje o određenoj temi, trendovima u toj oblasti ili ako samo želimo detaljnije da upoznamo temu razgovora.
Tajne kupovine
Metoda Tajne Kupovine omogućava testiranje svih elemenata prodajnog iskustva, od urednosti prodajnog prostora do znanja i profesionalizma vaših zaposlenih, što vam može pomoći da poboljšate zadovoljstvo kupaca.
Etnografske studije
Etnografsko istraživanje je jedan od najdubljih metoda upoznavanja potrošača. Istraživač provodi duže vreme sa ispitanikom na terenu, posmatrajući šta rade i posmatra da li korisinici rade ono što kažu da rade. Tako istraživač prikuplja dubinsko razumevanje korisnika, organizaciju i širi kontekst u kom se potrošač (ispitanik) nalazi.
Desk istraživanja
Desk istraživanje je istraživanje koje pokriva pregled postojećih / sekundarnih podataka.
MaxDiff Napredne Statističke analize
MaxDiff analiza nam omogućava da sa većom objektivnom sigurnošću procenimo važnost elemenata oko kojih potrošači donose odluke o kupovini, kao što su preferencija robne marke (brenda), imidž robne marke (brenda), proizvoda ili usluge, sadržaj reklamnih poruka i slično.
Napredne statističke analize – Conjoint analiza
Conjoint analiza vam pomaže da identifikujete karakteristike proizvoda ili usluge koje su najviše uticale na vašu odluku o kupovini i pomaže vam da procenite potencijal na tržištu i optimizirate svoj proizvod ili uslugu za najveću konkurentnost.
Izrada statističkih modela – Kano model
Kano model je efikasna metoda za procenu kvaliteta i konkurentnosti proizvoda ili usluga. Pomoću Kano modela prepoznajemo takođe karakteristike vašeg proizvoda ili usluga koje utiču na zadovoljstvo vaših kupaca.
Data mining – analiza podataka
Data mining – analiza podataka omogućava automatsko pretraživanje informacija u mnoštvu podataka. Pomažemo vam u pretraživanju baza podataka, razumevanju podataka i drugih sadržajima koji mogu u velikoj meri da utiču na vašu poslovnu uspešnost.