Marketing
istraživanje po meri
Pružamo širok spektar marketinških (tržišnih) istraživanja kako bismo podržali razvoj i primenu marketinških strategija.
Percepcija robne marke (Brenda)
Zadovoljstvo i lojalnost korisnika
Prepoznavanje robne marke
Inovacije i testiranje proizvoda
Preferencija robne marke
Imidž robne marke
Testiranje koncepta
Kontinuirani projekti
Efikasnost kampanje
Customer decision journey
Analize brošura i kataloga
Ličnost
Javno mnjenje
Segmentacija
Izlazne ankete
Analiza pogleda i upotrebe proizvoda / usluga

Percepcija robne marke (Brenda)
Procenjujući imidž poslovanja u mogućnosti smo da procenimo šta treba promeniti da bi se poboljšala percepcija robne marke (brenda), kakav je vaš poslovni položaj u poređenju sa vašom konkurencijom i kako vaši korisnici i korisnici konkurentskih proizvoda i usluga doživljavaju robnu marku vaše kompanije.
Prepoznavanje robne marke
Kako bismo odredili prepoznatljivost robne marke, merimo i pratimo kapital brenda, što nam daje sliku o rasprostranjenosti uticaja brenda.
Preferencija robne marke
Preferencija robne marke se odnosi na potencijal marke u odnosu na konkurenciju. Ovi podaci će vam pokazati koliko potencijalnih korisnika vaših proizvoda i usluga je na tržištu, a koliko korisnika razmišlja o upotrebi proizvoda i usluga konkurencije.
Imidž robne marke
Kontinuiranim merenjem prati se kako se vaša robna marka menja tokom vremena, sugerišući prilagođenu komunikaciju kako bi se povećalo poverenje i lojalnost kupaca.
Kontinuirani
projekti
Kontinuirani projekti pomažu klijentu da meri i prati svest o robnoj marki, zadovoljstvo kupaca / korisnika i njihov odnos tokom vremena, kao i da identifikuju trendove i velike promene na tržištu.
Customer decision
journey
Identifikacijom svih dodirnih tačaka korisnika i vašeg proizvoda ili usluga pronaći ćemo najveće razlike između očekivanja korisnika i stvarnog iskustva i osmisliti idealan put kupovine.
Ličnost
Oblikovanje ličnosti omogućava vam bolje razumevanje tipičnih korisnika vaših usluga i proizvoda i time uspešnije kampanje, jer će se proizvodi i komunikacija razvijati sa korisnikom i njegovim potrebama.
Segmentacija
Kroz statističku analizu delimo (potencijalnog) kupca u različite grupe na osnovu njihovog socio-demografskog profila, životnog stila, upotrebe marke, iskustva i potreba.
Analiza pogleda i upotrebe proizvoda / usluga
Analizom stavova korisnika možete steći uvid u njihov odnos prema vašem proizvodu ili usluzi, odgovoriti na pitanja ko, šta, kada, gde i kako se koristi vaš proizvod ili usluga i da li je vaša konkurencija popularnija u jednom ili drugom segmentu.
Zadovoljstvo i lojalnost
korisnika
Istražujući zadovoljstvo korisnika koje ćemo dizajnirati uz pravu kombinaciju metričkog sistema za vas, saznaćete u kojoj meri vaša ponuda zadovoljava očekivanja kupaca i prilagoditi vašu ponudu i komunikaciju u skladu sa tim.
Inovacije i testiranje proizvoda
Testiranje uvećava verovatnoću uspeha vašeg proizvoda ili optimizacije već dizajniraniog proizvoda. Analize takođe procenjuju potencijal uspeha novog proizvoda.
Testiranje koncepta
Pre lansiranja proizvoda/usluge na tržište važno je da testirate koncept. Pomažemo vam da identifikujete potencijalne slabosti, dobijete potvrdu i uporedite ih sa konkurentima.
Efikasnost kampanje
Prethodno testiranje oglašavanja radimo da bismo optimizovali i izmerili uticaj reklame nakon završetka kampanje, ocenjujući performanse prepoznavanja i pamćenja poruka, uticaj na prednost robne marke i promociju odluka o kupovini.
Analize brošura i kataloga
Rezultati analize zasnovane na mišljenjima i pogledima vaših kupaca pomoćiće vam da dizajnirate brošure i kataloge na način koji će biti najprivlačniji i najrelevantniji za vaše kupce i najefikasniju prodaju vaših proizvoda ili usluga.
Javno mnjenje
Pomoću merenja mišljenja javnog mnjenja dobijamo odgovore na aktuelna društvena i politička pitanja. Merimo promene, stavove i vrednosti ili javni stav prema različitim društvenim temama.
Izlazne ankete
Jedan od važnih sadržaja ispitivanja javnog mnjenja je merenje izlaznih anketa koji tačno predviđaju izborne rezultate.