Vijesti

Prisutnost

 Slovenija od 1992. godine
Hrvatska od 1995. godine
Albanija (Mediana sh.p.k.) in
Srbija (Mediana Adria) od 2007. godine
Makedonija (Mediana Marketing solutions) od 2011. godine

TGI - Target group index


 

Šta je Target Group Index?


Target Group Indeks predstavlja jednu od retkih multidimenzionalnih istraživačkih metodologija koji servisira sve bazične potrebe savremene kompanije za istraživanjem potrošača, tržišta i medija. To je jedan od najkomleksnijih i najobimnijih istraživačkih projekata i sadrži detaljne informacije o demografiji, konzumaciji proizvoda, izloženosti medijima i životnom stilu ispitanika.



Ispitanci

 
TGI (Target Group Index) se trenutno sprovodi u 61. zamlji sveta, u kojoj učestvuje preko 700.000 ispitanika. Samo na području bivše Jugoslavije je godišnje uključeno u TGI oko 30000 ispitanika.


Države

 
TGI (Target Group Index) se u Velikoj Britaniji sprovodi od 1969. godine. Pored Srbije trenutno se sprovodi u 61. zemlji sveta


Ko koristi TGI?

 
Administratori robnih marki, kreativne, medijske, oglasne agencije i mediji koristeTGI za razvijanje i efikasnije marketinške strategije i reklamne kampanje.


Softverski alat

 
Jedna od prednosti TGI posebno za potrebe analize TGI podataka, je razvijen softver za korisnike. Ovo omogućava naručiocu jednostavno izdvajanje različitih analiza podataka, od jednostavnih ukrštanja podataka do zahtevnijih tehnika. Korisnički program omogućava neposredan i fleksibilan pristup do podataka i u kratkom vremenskom periodu nudi brzo i efikasno rešenje i odgovor.


Podrška pretplatnika

 
Efikasna i kvalitetna podrška pretplatnika je jedan od naših prioriteta jer želimo da naši klijenti dobiju podatke maksimalne vrednosti.


TGI Proizvodi i usluge

 

 

U istraživanju TGI prikupljeni su podaci o ispitanicima iz više različitih aspekata. Ispitanici ne odgovaraju samo na pitanja o korištenju proizvoda ili usluga već i o svojim aktivnostima u slobodno vrijeme, korištenju različitih tipova medija, ponašanju, motivima i naravno demografiji.