Vijesti

Prisutnost

 Slovenija od 1992. godine
Hrvatska od 1995. godine
Albanija (Mediana sh.p.k.) in
Srbija (Mediana Adria) od 2007. godine
Makedonija (Mediana Marketing solutions) od 2011. godine

Medianini aduti


 

Mediana Adria sprovodi specifična istraživanja utvrđene periodike s ciljem kontinuiranog praćenja tržišnih kretanja i uticaja određenih poslovnih poteza na potrošače i konkurenciju:





TGI - Target Group Index

  Uz pomoć TGI metodologije možemo na najlakši način dobiti detaljne informacije o navikama i korišćenju brendova u domaćinstvu


UBO - Ulaganje u brend i oglašavanje

  Vrednost srpskog tržišta oglašavanja, pregled i ocena medija planova ...


TM - Tabela medija u Srbiji

  Potpun, sistematizovan i ažuriran pregled svih štampanih i elektronskih medija u Srbiji.



AMF

  Adriatic Market Facts je publikacija na 164 strane, u kojoj smo objavili značaj potrošača i njihove osnovne demografske i ekonomske pokazatelje u Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni iHercegovini i Srbiji.


PANEL

  Onlajn istraživanje tržišta u savremenom svetu je sve popularniji alat za brzo i efikasno prikupljanje podataka. Onlajn istraživanje predstavlja budućnost u istraživanju tržišta jer omogućavada se na brz i efikasan način prikupe potrebne informacije.


Touchpoints

  TouchPoint je metodologija koja meri istraživanje efektivnosti reklamnih kampanji. Poznato vam je da su u današnje vreme potrošači zatrpani oglašavanjem. Advertising tracking studije nisu bitno odmakle od svojih osnova kreiranih još osamdesetih godina, osim u delu uvođenja interneta.