Vijesti

Prisutnost

 Slovenija od 1992. godine
Hrvatska od 1995. godine
Albanija (Mediana sh.p.k.) in
Srbija (Mediana Adria) od 2007. godine
Makedonija (Mediana Marketing solutions) od 2011. godine

Potrošači



Merimo odnos potrošača prema brendovima, segmentiramo potrošače prema grupama ili kategorijama, otkrivamo njihove kupovne navike i stavove u odnosu na proizvode i usluge, kao i potrošačke navike.



Pozicioniranje brenda

Velika tržišna konkurencija, zahteva tačno pozicioniranje brenda u odnosu na konkurenciju. Na taj način kompanija upoznaje svoje kupce kao i kupce konkurentnih proizvoda/usluga, što joj omogućava da prilagodi svoju ponudu.

Zadovoljstvo i lojalnost potrošača

Uspešnost robne marke se može promeniti veoma brzo, stoga je važno da se promene, koje su povezane sa odredjenom robnom markom i konkurencijom prepoznaju na vreme. S obzirom na brze promene na tržištu i sve više zahtevnih potrošača, jako je važno meriti zadovoljstvo robnom markom. Uspeh robne marke je ono što se može vrlo brzo promeniti, pa je bitno da se izvrši dobar izbor robne marke u odnosu na konkurenciju, kao i da to bude pravovremeno.

Segmentacija tržišta i profil potrošača (način života, mišljenja…)

Većina kompanija ima potrošače koje se veoma razlikuju po stilu života, željama, ponašanju prilikom kupovine, kupovnoj moći... Dakle, jedna kompanije ne može da zadovolji potrebe svakog od njih. Stoga je potrebno definisati međusobno slične segmente, prema određenim karakteristikama, kako bi se mogli fokusirati na njih i zadovoljiti njihove potrebe bolje od njihove konkurencije.

Kupovne namere i navike

Uz pomoć podataka o kupovnim navikama, klijentima omogućavamo lakše planiranje i približavanje ciljnoj grupi potencijalnih kupaca određene robne marke.