Vijesti

Prisutnost

 Slovenija od 1992. godine
Hrvatska od 1995. godine
Albanija (Mediana sh.p.k.) in
Srbija (Mediana Adria) od 2007. godine
Makedonija (Mediana Marketing solutions) od 2011. godine

 Oglašvanje i sponzorisanje


Nudimo vam sveobuhvatna rešenja za poboljšanje komunikacije, ali i kreativna rešenja, koja će vam pomoći pri izboru najoptimalnijih rešenja za planiranje marketinga.
Pri razvijanju  komunikacijske strategije, nudimo vam podatke za pripremu kreativnog brifa.
Testiramo kreativna rešenja, koje vam pružaju reklamne agencije, i pomažemo vam da pronađete najbolje rešenje za ostvarenje vaših ciljeva. Kada je vaša reklama već prisutna u medijima, možemo vam pomoći da uvidite koliko su vaše kampanje efikasne.


Plasiranje reklama prema brendu i vrsti medija

Plasiranjem reklame, proveravamo primećenost reklame u obređenom periodu. U rezultatima pričamo o utisku koji je reklama ostavila na potrošače.

Efikasnost komunikacijske kampanje

Reklamiranje može značajno da utiče na ponašanje potrošača pomoću uticaja na psihologiju potrošača. Odziv potrošača na reklame, razlikuje se u odnosu na njihove karakteristike, pa upotrebljavamo različite metode i tehnike za njihovo merenje i vrednovanje.

Testiranje reklama

Na uspešnost oglasnih poruka nesumnjivo utiče sadržaj same poruke. Naručiocu zato predlažemo, da se napravljen oglas ili više oglasa prethodno testira i na taj način se izbegne konfuzija u predstavljanju i rešavanju reklamne poruke, u kojoj se ciljna grupa ne bi prepoznala.

Koncept testiranja

Promena prizvoda predstavlja veliki korak kako za proizvodjača tako i za potrošača. Da bi se znalo pravilno predstaviti Vašoj ciljnoj grupi, proizvod treba ispitati, preporučljivo je testiranje novih koncepata u šta spadaju: ambalaza, slike, sadržaj, izgled u zavisnosti od vrste proizvoda.

Touchpoints

Mediana Touchpoints predstavlja metodologiju koja meri istraživanje efektivnosti reklamnih kampanji. Istraživanje odgovara na pitanja kako pojednostaviti i optimizirati strategiju komunikacije, kako poboljšati koordinaciju izmedju različitih medijia i kako smanjiti ili racionalizovati troškove oglašavanja.

Efikasnost sponzorstava i njegova procena (SSI indeks)

Indeks podobnosti sponzorisanja (SSI) je namenjen kontinuiranoj oceni postojećih sponzorstava  i tražnji potencijalnih. Daje osnovu za potvrdu i ocenu već postojeće odluke o sponzorstvu ili za potencijlno sponzorisanje posebnog sporta i omogućava korisnicima prepoznavanje sponzora i robne marke.

Veza izmedju sporta i robne marke

Istraživanje, koje omogućava individualni prikaz izabranih elemenata, koji karakteriše sportistu, sportiste i sportske klubove, omogoćava uočavanje elemenata, koje je potrebno dodati (promeniti) kako bi stvorili idealni brend.